Materiały eksploatacyjne do drukarek marki ActiveJet drugi rok z rzędu zostały laureatem ogólnopolskiego konkursu Laur Klienta. Wyróżnienie to jest przyznawane najbardziej cenionej marce w danej kategorii. ActiveJet od kilku lat zdobywa czołowe miejsca w plebiscycie, co ponownie zaowocowało otrzymaniem tytułu Top Marka.
- Ubiegłoroczne wyróżnienie było dla nas bardzo motywujące. Jak widać nasza wytężona praca nad jakością wyrobów i bezpieczeństwem ich użytkowania została ponownie doceniona przez konsumentów. Plebiscyt Laur Klienta jest bardzo ważnym konkursem branżowym, gdyż jego wyniki pokazują obraz rynku oczami ostatecznych odbiorców, użytkowników. Ich opinia jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ to dla nich tworzymy swoje produkty. – mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet w ACTION S.A.
W ubiegłorocznym sondażu plebiscytu Laur Klienta marka ActiveJet zdobyła 52% głosów znacząco wyprzedzając konkurencję. Odznaczenie Top Marka przyznawane jest produktom i usługom, które zdobyły największą sympatię konsumentów biorących udział w tym plebiscycie. O jego przyznaniu decyduje przede wszystkim pozycja marki wśród konkurencji według podziału branżowego. W oczach polskich konsumentów biorących udział w przeprowadzanym głosowaniu ActiveJet już od sześciu lat uzyskuje wysokie uznanie, dzięki czemu znalazła się w gronie najlepiej postrzeganych marek zestawienia Top Marka 2012.
Wyniki plebiscytu Laur Klienta zostały opracowane na podstawie rezultatów głosowania reprezentatywnej grupy odbiorców. Głosowanie przeprowadzone wielotorowo, tj. podczas sondowania telefonicznego, internetowego oraz za pośrednictwem witryny internetowej http://www.laur-konsumenta.pl, a także poprzez zamieszczenie sondy na portalach branżowych oraz serwisach tematycznych AGORA S.A (m.in. Wyborcza.pl, Gazeta.pl).