Źródła światła marki ActiveJet pojawiły się w konkursie „Laur Klienta” po raz pierwszy i od razu uplasowały się na drugim miejscu tego rankingu. Uzyskanie tak wysokiej pozycji w ogólnopolskim programie popularności marek jest najlepszym potwierdzeniem zainteresowania jakim cieszą się na rynku materiały oświetleniowe znanego producenta.
Oferta oświetleniowa marki ActiveJet powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów, dbając o to, by mogli w niej znaleźć produkty niezbędne w codziennym życiu. Jednocześnie firma pracuje nad tym, aby oferowany asortyment był wysokiej jakości, nowoczesny i zgodny z potrzebą ochrony środowiska naturalnego. Chcąc zrealizować te założenia firma systematycznie rozszerza i aktualizuje ofertę.
- Świetlówki energooszczędne ActiveJet zajęły drugą pozycję w największym programie konsumenckim w kraju, ustępując miejsca na podium jedynie produktom firmy Osram. To wyróżnienie szczególne, bo przyznane przez samych klientów. A to ich opinia ma dla nas kluczowe znaczenie. Przyznana nagroda jest najlepszym potwierdzeniem silnej pozycji naszej marki wśród produktów oświetleniowych w Polsce. Mobilizuje nas do dalszej pracy nad doskonaleniem oferty, aby nasi klienci byli z niej nadal i coraz bardziej zadowoleni - mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet w ACTION S.A.