Trwa kolejna, dwunasta już edycja plebiscytu „Laur Konsumenta”. Ten ogólnopolski program konsumencki ma na celu wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług w swoich kategoriach. W kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek” pierwsze miejsce zajęła marka ActiveJet, która tym samym zdobyła swój ósmy z rzędu Złoty Laur Konsumenta.
Laur Konsumenta jest największym programem konsumenckim w kraju. Od 2004 roku przynosi producentom, dystrybutorom i klientom odpowiedź na pytanie, które produkty są obecnie liderami popularności w swojej kategorii. Minimalna liczba zebranych opinii dla każdej kategorii to 1000 głosów, które zbierane są za pośrednictwem portali internetowych oraz rozmów telefonicznych. Produkty i usługi z największą liczbą głosów otrzymują Złoty, Srebrny lub Brązowy Laur Konsumenta, odpowiednio do pierwszego, drugiego lub trzeciego miejsca na podium. Laur jest więc zarówno wyrazem uznania kupujących, jak i ich rekomendacją dla innych klientów.
W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, jako markę numer jeden w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek” konsumenci najczęściej wskazywali ActiveJet, który tym samym uplasował się na pierwszym miejscu, potwierdzając swój status lidera w tym segmencie.
„Tego typu plebiscyty stanowią dla nas potwierdzenie trafności obranej strategii biznesowej, której podstawą jest doskonały, powtarzalny w swej jakości produkt.” – powiedział Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ACTION S.A. ds. marki ActiveJet. – „Cieszymy się, że już po raz ósmy z rzędu konsumenci w całej Polsce docenili wysiłek, który wkładamy w doskonalenie naszych produktów.”