Zapisz się do newslettera

Zyskaj więcej
i ciesz się produktami najwyższej jakości

* - pole wymagane

Uwaga: wyrażenie ostatniej ze zgód dot. urządzenia końcowego jest niezbędne, abyśmy mogli wysyłać do Państwa informacje drogą elektroniczną na e-mail.

Certyfikaty i testy

Certyfikaty i testy

ActiveJet polecany przez ekspertów

ActiveJet polecany przez ekspertów

Regularne testy alternatywnych materiałów eksploatacyjnych pomagają użytkownikom w wyborze odpowiedniego produkty do swojego urządzenia. Tym razem laboratorium redakcji PC Format wzięło pod lupę alternatywę do drukarek atramentowych. W wyniku testów okazało się, że kartridże ActiveJet AH-300CRH oraz AH-300BRH do drukarki HP Deskjet F4272 sprawdziły się zdecydowanie najlepiej.

Testy zostały przeprowadzone na drukarkach trzech wiodących producentów: Brother, Canon oraz HP. Oprócz kartridżów ActiveJet przetestowano rozwiązania oferowane przez markę Asarto, a także PRINTT. Co ciekawe w teście uwzględniono także oryginalne materiały eksploatacyjne. Sam test obejmował sprawdzenie wydajności (pojemności) kartridżów z tuszem, a także jakości wydruku. Testy wydajności przeprowadzono na dokumencie testowym ISO 24712 drukując setki jego kopii, aż do wyczerpania tuszu. Test jakości został przeprowadzony z użyciem zdjęć oraz planszy testowej, a wydruki były robione na papierze fotograficznym oraz zwykłym.
Materiały zostały poddane wymagającym testom i okazało się, że tusze ActiveJet z serii 300XL są jedynymi niezawodnymi materiałami do drukarki HP.

Tusze ActiveJet z serii 300XL okazały się jedynymi pewnymi, niezawodnymi materiałami do drukarki HP. Ich realna wydajność jest zbliżona do wydajności oryginalnych materiałów XL, ale są znacząco tańsze, dzięki czemu koszt druku jest zbliżony o około 40 procent.

PC Format, 11/2015

Ich wydajność jest zbliżona do wydajności oryginalnych materiałów XL – przy tym wskazano, że są jednak o wiele tańsze. Jakość wydruku w niczym nie ustępuje oryginałowi. Koszt druku natomiast wynosi niecałe 30 groszy za stronę A4.

- Cieszymy się, że nasze produkty są popularne i uznawane nie tylko wśród klientów, ale także ekspertów z branży. Wychodzimy z założenia, że to co robimy – robimy dobrze i powtarzalnie. Dbamy o jakość naszych produktów i usług, co ma wymierne przełożenie w wyróżnieniach rynku. – komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A.