Za nami 10. edycja ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta 2015”. Liderem jakości w kategorii „Materiały ekploatacyjne do drukarek” okazała się marka ActiveJet, która już po raz siódmy z rzędu zdobyła Złoty Laur Konsumenta. W głosowaniu przyznano jej 54% głosów – to aż o ponad 40% głosów więcej od marek uplasowanych na drugim i trzecim miejscu.
Laur Konsumenta to największy sondaż w kraju, który już od 10 lat wskazuje najpopularniejsze marki cieszące się największym zaufaniem klientów. Jego główną wartość stanowi przede wszystkim potwierdzenie dobrej opinii Polaków o produkcie, firmie czy usłudze. Tegoroczne głosy zbierane były za pośrednictwem ponad 1000 portali, m.in. spółki Agora S.A., Dziennika Gazety Prawnej i mediów regionalnych. Dodatkowo, głosowanie odbywało się telefonicznie oraz na stronie internetowej projektu Laur Konsumenta. Liczba wyświetleń w kategorii materiały ekploatacyjne do drukarek wyniosła aż ponad 3 mln, co zapewnia bardzo dużą wiarygodność w ocenach konsumentów.
- Główna nagroda w plebiscycie konsumenckim to ukoronowanie naszej pracy nad doskonaleniem oferowanych produktów. Marka ActiveJet okryła się siedmiokrotnym złotem w jednym z najważniejszych dla nas konkursów, w którym w jury zasiadają klienci. To wiarygodne odzwierciedlenie sytuacji rynku materiałów eksploatacyjnych, na którym utrzymujemy status lidera. Regularnie poszerzamy portfolio produktowe dostosowując się do aktualnych potrzeb klientów, a badania konsumenckie stanowią dla nas poważne testy, które jak dotąd zdajemy na najwyższym poziomie – powiedział Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu Action S.A. ds. marki ActiveJet.