Zapisz się do newslettera

Zyskaj więcej
i ciesz się produktami najwyższej jakości

* - pole wymagane

Uwaga: wyrażenie ostatniej ze zgód dot. urządzenia końcowego jest niezbędne, abyśmy mogli wysyłać do Państwa informacje drogą elektroniczną na e-mail.

Aktualności

Aktualności

XXVII edycja Warszawskiego Triathlonu Zimowego za nami

28-01-2016

23 stycznia br. w Warszawie odbył się kolejny już, bo 27. Triathlon Zimowy. To jedyna taka impreza nie tylko w Polsce, ale również w Europie. Wydarzenie ze względu na swój unikatowy charakter wzbudziło ogromne zainteresowanie publiczności i mediów. Sponsorem tej inicjatywy jest marka tuszów i tonerów ActiveJet, która wspiera również polską drużynę kolarską Verva ActiveJet Pro Cycling Team startującą m.in. w tegorocznym wyścigu Tour de Pologne.

W sobotę mimo siarczystego mrozu na terenie toru łyżwiarskiego „Stegny” wystartowało aż 56 drużyn oraz blisko 200 osób indywidualnie. Tradycyjnie zawody objęły 3 konkurencje: bieg terenowy, łyżwy i wyścig kolarski. Rywalizacja rozegrała się najpierw w biegu terenowym (4 km), a potem w jeździe na łyżwach (2 km) i na rowerze (10 km). Już po raz trzeci Bartosz Banach z Gdańska zwyciężył w wyścigu indywidualnym. Drużynowo wygrał Pol-Mot Auto CCC Kawa Kamp w składzie Łukasz Kalaszczyński, Bartosz Chojnacki i Alan Banaszek.

27. Warszawski Triathlon Zimowy został zorganizowany przez Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa oraz Poland Bike przy współpracy z Fundacją Sport, a całe wydarzenie ufundowała firma Action S.A., właściciel marki ActiveJet.

- Chętnie angażujemy się w promocję tego typu wydarzeń sportowych. Triathlon zimowy jest kwintesencją dyscyplin, które mamy we krwi. Mam tu przede wszystkim na myśli bieganie i jazdę na rowerze. W Action sportowy duch jest wpisany w filozofię naszego biznesu. Zależy nam, by młodzi ludzie częściej i z większym zapałem podchodzili do uprawiania różnych dyscyplin sportowych. To prawdziwa szkoła życia, doświadczenie, które procentuje nie tylko w prywatnym, ale i zawodowym życiu. - skwitowała Anna Bielińska, dyrektor ds. marketingu w Action S.A.